شناسهٔ خبر: 178522 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ساخت سومین نمازخانه بین راهی گلستان آغاز شد

گلستان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز و ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و طی انعقاد تفاهم‌نامه با ستاد اقامه نماز کشور؛ عملیات اجرایی سومین نمازخانه بین راهی گلستان هم‌زمان با نهمین اجلاسیه استانی نماز با حضور استاندار در محور گرگان- شاهرود(گرمابدشت) و با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، عادل مصدقی مدیرکل استان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سومین نمازخانه بین راهی استان با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال، گفت: ساخت این نمازخانه در راستای احداث ۱۱۰ نمازخانه‌ای است که در سطح راه‌های پرتردد کشور ساخته می‌شود.

به گفته وی، مجوز ساخت این نمازخانه در راستای این هدف دریافت شده است.

وی افزود: یکی از ۲ نمازخانه دیگر استان در محور آزادشهر-شاهرود (خوش ییلاق) ساخته شده که در حال بهره برداری است و نمازخانه تنگراه هم در محور بین‌المللی جنگل گلستان در حال ساخت است.

 مصدقی ادامه داد: هدف از ساخت این نمازخانه‌ها توجه به زمان استراحت کاربران جاده‌ای برای افزایش ایمنی و امنیت خاطر آنان در سفر با ادای فریضه نماز است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان تصریح کرد: نمازخانه گرمابدشت دارای سرویس‌های بهداشتی و اتاق مادر و کودک و فروشگاه برای رفاه حال مسافرین جاده‌ای خواهد بود.

 به گفته وی، قرارداد ساخت این پروژه یک‌ساله است.

 محور گرگان- شاهرود حدود ۶۵ کیلومتر طول دارد که استان گلستان را در کمترین زمان به استان سمنان و شهرستان شاهرود متصل می‌کند.